Koenders Advies,
jouw nieuwe werkgever?

Werken bij

Solliciteren bij Koenders Advies en Covid


Tijdens Covid blijven wij gewoon nieuw talent werven voor onze teams. We doen ons uiterste best om jouw sollicitatieprocedure zo goed mogelijk te laten verlopen. Waarbij we ons houden aan de richtlijnen van het RIVM.

Voor Covid spraken we altijd fysiek met elkaar af. Door Covid is dat niet altijd mogelijk. Daarom bieden we digitale alternatieven en maatwerk voor ieder gesprek. Als we je uitnodigen voor een gesprek, dan nemen we contact met je op om samen tot een passende oplossing te komen.

KLIK OM TE SLUITEN
Koenders Advies & Covid

Vacatures

Assistent belastingadviseur

24 tot 32 uur Bekijk vacature

Belastingadviseur

32 tot 40 uur Bekijk vacature

Junior Assistent-Accountant

32 tot 40 uur Bekijk vacature

Bij Koenders Advies adviseren wij ondernemers, familiebedrijven en vermogende families op fiscaal en bedrijfseconomisch gebied. Werken bij Koenders betekent werken in een professionele omgeving. Een omgeving waar ontwikkeling wordt gestimuleerd. Wij hebben een goed inwerkprogramma, training on the job sessies en technisch vakinhoudelijke trainingsmomenten. 

Koenders Advies heeft haar eigen mooie verhaal. In 2012 opgericht door Ton Koenders. Zijn motivatie? Beter doen voor klanten. Het krappe en erg procedurele jasje uit. En ruimte geven aan creativiteit. Om zo het beste fiscale en financiële advies te geven. Tomeloze interesse in de ander, deskundigheid en een persoonlijke benadering heeft gemaakt dat relaties graag werken met Koenders Advies. Sinds de oprichting groeien we jaarlijks zo’n 20%. En werken we inmiddels met 4 partners en zo’n 20 collega’s iedere dag voor onze loyale klantenbase. Onze groei vraagt om talentvolle mensen die zich graag willen aansluiten bij ons.

Wij stellen de klant centraal. Dat is geen verkooppraatje, maar zit diep in ons DNA verweven.

Wij adviseren klanten op fiscaal en bedrijfseconomisch gebied. Onze klanten zijn ondernemers, DGA’s, familiebedrijven en vermogende families. 

Onze fiscale praktijk en Finance & Control praktijk houden zich bezig met fiscaal advies en vermogensplanning. Onze klanten vertrouwen ons met hun portemonnee. Dat vertrouwen belonen wij met creatieve fiscale en financiële adviezen waarbij onze klanten optimaal rendement halen en behouden. 

Vanuit onze Finance & Control praktijk ondersteunen we bedrijven in het voeren van de meest optimale financiële bedrijfsvoering. We stellen jaarrekeningen op, voeren administraties. En geven de klant dieper financieel inzicht door het maken van betrouwbare managementrapportages en solide stuurinformatie. 

Vanuit de diverse disciplines werken we als één team samen om kansen voor de ondernemer te verzilveren naar klinkende resultaten.

Onze collega’s wijden zich iedere dag aan het geven van de beste dienstverlening. We kennen een laag verloop bij zowel onze collega’s als klanten. Onze stabiele werkomgeving geeft ruimte aan mensen om zichzelf te kunnen zijn. En verder te ontwikkelen als professional. Hierbij word je ondersteund in een persoonlijk budget voor opleiding en ontwikkeling.

Waarom jij je zou aansluiten bij ons

Bevlogen specialisten

Wij zijn creatieve en dienstbare bevlogen specialisten met een kloppend hart voor de klant. We zijn toegewijd om vandaag beter te doen dan gister. Als sparringpartner, adviseur, specialist of soms gewoon als luisterend oor.

Persoonlijk

Wij hechten veel waarde aan persoonlijke relaties. In onze omgang met anderen handelen we naar onze kernwaarden: klantgericht, persoonlijk, samenwerkend, gericht op groei, gelijkwaardig en betrouwbaar. Hierdoor kennen wij een laag verloop bij zowel onze collega’s als klanten.

We vertrouwen erop dat je het juiste doet

We vertrouwen onze teams dat ze de juiste keuzes maken en samenwerken om tot de beste oplossingen te komen. Daarom hebben we geen managers en geloven we dat teams sturing aan zichzelf kunnen geven.

Iedere dag een beetje beter

Wij willen het beste voor onze klant en onze collega’s. Dat betekent investeren in de relatie en training en ontwikkeling. Bij ons heb je volledige toegang tot kennis en expertise. Door een goed inwerkprogramma, coaching en door het volgen van inhoudelijke trainingen. Alles om te zorgen dat we vandaag beter zijn dan gister.

Ieder jaar een beetje groter

We zijn een onafhankelijk adviesbedrijf en groeien ieder jaar met zo’n 20%. Die groei komt door hard werken. En door het plezier dat we met elkaar hebben. We werken graag met elkaar. En hebben regelmatig een activiteit, los van het werk.

Flexibel

We hebben oog voor het privé leven van onze collega’s. We vertrouwen op de inzet van onze mensen. En vinden het belangrijk dat je werk en privé in balans is. We gaan ervan uit dat jij gaat voor het beste resultaat. Dat zal de ene keer meer uren van jou vergen en de andere keer wat minder. Daar kijken we met een flexibele blik naar. We hebben kantoren in Uden, ‘s-Hertogenbosch en Rijen. Zo dragen we bij aan korte reistijd.