Even voorstellen… Ontmoet Marleen Verkuijlen
Kom je in contact met Koenders Vermetten, dan valt als eerste de fijne, collegiale sfeer op. Hoe de medewerkers dit zelf ervaren? We vroegen het aan Marleen Verkuijlen.
Ze is één van de collega’s die het langste bij Koenders Vermetten werkt en dus precies kan vertellen wat er speelt. Ook al houdt ze er niet zo van om in de spotlights te staan, ze verdient het om eens in het zonnetje te worden gezet.
Marleen Verkuijlen
Backoffice Manager
Marleen werkt al vanaf de start bij Koenders Advies, inmiddels Koenders Vermetten. Zij is verantwoordelijk voor alle office management en backoffice werkzaamheden.
Het klikt goed met iedereen
Marleen vertelt enthousiast: ‘In een vorige baan werkte ik al samen met Ton Koenders, dat is dus al vanaf 1997. Omdat ik het al zo lang doe, voelt het vanzelfsprekend, het is helemaal mijn ding. En toch is het nooit saai. Dat komt echt door het team waarmee we werken, dat klikt zo goed.’
Doorgroeien en jezelf ontwikkelen
‘Wat mij zo enorm aanspreekt aan het werken bij Koenders Vermetten is dat er voldoende kansen zijn om jezelf te ontwikkelen. In het begin deed ik voornamelijk office management taken, maar inmiddels ben ik steeds meer meewerkend op de achtergrond. Daarbij vallen facturatie, administratie, personeelszaken en het bijhouden van de CRM gegevens nu ook onder mijn verantwoordelijkheid,’ zegt Marleen.
Organiseren van klantbijeenkomsten
Marleen vervolgt: ‘Samen met Karien mag ik elk jaar een groot klantenevenement organiseren. Dat vind ik heel bijzonder om te doen. We krijgen daarbij veel vrijheid en mogen de locatie en de sprekers uitkiezen en verder alles regelen.’
Het voelt als familie
Iets dat we elke collega over Koenders Vermetten horen zeggen is dat de sfeer goed is. Waar zit dat nou precies in? Volgens Marleen: ‘In de afgelopen jaren heb ik al heel wat leuke uitjes meegemaakt. Soms mogen ook de partners mee en omdat de meeste collega’s al zo lang werkzaam zijn, kent iedereen elkaar. We werken al zo lang samen, het voelt bijna als familie.’
Servicegerichte organisatie
‘Koenders Vermetten is voor mij een uniek bedrijf, omdat we zo servicegericht zijn. We helpen onze klanten écht verder en je merkt hoe blij ze daarmee zijn. Daardoor is het altijd leuk om contact te hebben met onze klanten. De meeste klanten komen via via bij ons. Daar ben ik heel trots op, goed werk vertelt zich voort!’
Ben je enthousiast geworden na het lezen van dit interview?
Bekijk dan onze vacatures en solliciteer direct!